vineri, 4 ianuarie 2013

Oja cu sclipici

Azi nu o sa va arat o manichiura cu  o oja sclipicioasa  si o sa vorbesc despre cum o indepartam de pe unghii. Eu , ador oja cu sclipici  ,in general lucrurile care sclipesc, dar trebuie sa merg la scoala si chiar daca nu exista vreo regula care sa interzica manichiura sau machiajul intr-un fel ,sclipiciul pe unghii nu mi se pare o alegere chiar buna.Am auzit  multe fete vorbind despre cosmarul indepartari lacului  cu sclipici , raschetarea unghiei  si fiecare cu ce ii trece prin cap.
 Navigand aiurea pe net am dat de o metoda  care la inceput mi se parea o prostie dar sa dovedit a fi foarte buna.E vorba despre invelirea unghiei in vata imbibata in acetona si peste folie de aluminiu (sau scoci).
In primul rand aveti nevoie de o manechiura sclipicioasa :D, apoi de 5 dischete demachiante( taiate in 2 ) sau 10 bucati de vata , acetona si zece bucati de folie de aluminiu sau scoci.Discetele demachinte/ vata se imbiba in acetona, se pune pe unghie si peste vata se  infasoar folie de aluminiu sau scoci (eu folosesc scoci  , deoarece nu pot sta  linistita  si fac ce fac si  sare folia cu vata) .Dupa ce va ”infasati” unghiutele in vata si folie de aluminiu/scoci  asteptati vreo 10 minute sau mai mult  si indepartati , pe unghii e posibil sa mai ramana niste urme de oja colorata care se indeparteaza prin metoda clasica.
Va pup :*.

Reacții:

2 comentarii:

  1. Da, aceasta operatiune o stiu, dar eu tin vata imbibata pe unghie si apoi sterg, nu mai stau sa pun folie. Tin 1 min vata cu multa acetona si gata. Merge si asa. Modelul ala cu sclipici e bestial. Eu ador sclipiciul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine ca poti sta linistita,eu cand faceam cu folie nu puteam sa stau locului si imi sarea imediat si de asta apelez la scoci .

      Ștergere