miercuri, 2 ianuarie 2013

Model Revelion

La multi ani!!!
In primul rand va doresc un an plin de bucuri  , cu multe vise si dorinte indeplinite, fara boli si necazuri , cu iubire si cu tot ce va doriti.

 Acum sa va arat modelul pe care l-am purtat in seara dintre ani:




Un model simplu si cu mult sclipici .

Pentru realizarea lui am utilizat :

  1. Lac negru (Golden Rose 43)
  2. Lac rosu (Chissa  175)
  3. Lac alb(Dodo  37, nu se vede in poza)
  4. Lac cu sclipici auriu (Leydi 845)
  5. Lac cu sclipici simplu (LM 113)
  6. Lac cu sclipici (Golden Rose 70)
Cu pensula de nail art am facut un french oblic ,cu rosu pe degetul mare si inelar , iar pe restul cu negru .Am aplicat sclipiciul de la Golden Rose pe toata suparafata unghiei (pe cele cu negru) iar apoi sclipiciul de la Leydi si cel de la Lm.Pe degetul mare si cel inelar am aplicat sclipiciul de laLeydi si LM doar pana la rosu .Tot cu pensula de nail art am scris ”2013” pe unghii , cu lacul alb, top-coat  et voila.


Reacții:

4 comentarii:

  1. imi plac mult modele tale, pacat insa ca nu se vad foarte clar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ela, trebuie sa imi cumpar o camera , acum fac poze cu telefonul .

      Ștergere
    2. De abia astept sa iti iei camera, o sa fie pozele clare si vei atrage multe cititoare

      Ștergere
    3. Multumesc, si eu astept ,sa vad daca mai functioneaza puterea mea de convingere sau o sa ma ”santajeze„ parintii cumva:D

      Ștergere