vineri, 25 ianuarie 2013

Instrument de facut puncte

Buna , manichiura cu puncte este una foarte simpla si de efect si cel mai important arata bine pe orice fel de unghii , fie ca sunt lungi sau scurte, patrate sau rotunde . Exista  instrumente speciale pentru facut puncte , punctator pentru unghi ( dooting tool), de diferite marimi .Pretul difera de la magazin la magazin ,de  la producator la producator, pe interent  am gasit si cu 3,5 Ron / bucata .



Eu nu detin  un astfel de instrument , sincera sa fiu nici nu am cautat , si totusi imi fac puncte pe unghii.

Asa arata  faimoasele instrumente de facut puncte ,  cele din imagine  au si  un capat pentru linii.
Cu toate ca exista pe piata astfel de instrumente , putem si improiza daca vrem o manichiura cu pucte .
Cum ?
Cam cu orice este rotund si se gaseste la indemana noastra:
  •  o scobitoare 
  • un ac simplu
  • varful unui creion/ pix
  • capatul unei pensule 
  • ac cu gamalie
  • o bila lipita de un creion sau orice altceva,
  • striper( pensula de nail art)
  • bat de cribit
  • agrafa de par ( cele simple negre)
  • si cum am mai zis, orice e rotund
CutePolish , are un tutorial dragut despre are un tutorial dragut despre ceea ce am scris eu aici :



Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu