miercuri, 30 ianuarie 2013

Fluturasi pe unghiute

Buna!
Cred ca multe dintre voi  stiu ,deja ,modelul despre care o sa va vorbesc , e vorba de aripioarare de flutur :
Vi se pare cunoscut?
 Anul trecut dadeam de modelul asta peste tot si de fete care intrebau pe diferite site-uri cum se realizeaza manichiura gradient ( nici eu nu stiam pe  atunci , dar in vara am aflat).
Eu nu am facut  cu galben-orange  si cu roz, din simplu motiv ca nu am un portocaliu (nu stiu cum am omis aceasta culoare dar se va rezolva) .Asa arata modelul meu:




Pentru mine ,dac anu stiu ce culoare sa fac pe o unghie , nu aleg ca o fata normala un rosu /ros sau un negru , ci aleg verde dar aici chiar nu se potriveau culorile , iar a doua zi  am s chimbat manichiuraa verde cu acelas model.

Reacții:

2 comentarii:

  1. Foarte dragut si pare atat de simplu de realizat :D cred ca o sa il incerc si eu . Pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci:* Abia astept sa-l vad pe unghiutele tale.

      Ștergere