sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Floare homemade

 Nu am postat de ceva timp asa ca acum va arat o floricica facuta din material textil , care poate fi purtata ca inel , brosa , breloc, pe o bentita si cum va ma trece prin cap.

Si inainte ca , Diana ,sa ma dea in judecata pentru plagiat :D, o sa zic ca am preluat aceasta idee de la ea.Pe blogul ei (mai exact aici) gasiti un tutorial cum sa realizati aceasta floricica , e foarte usor de realizat .

Mie mi-a placut asa de mult incat am facut 2 , cea alba are diametru petlelor de 6 cm , mi se pare cam pare pentru inel, iar cea mov de 3, 5 cm.



Asa arata ca inel , eu nu o sa le port ca inel , sunt foarte frumoase , dar nu port inele , una va merge pe ghiozdan si una vad eu ce fac cu ea.

Si culmea la postarea aceasta e ca nu am nici macar un base-coat pe unghii , insfarit vad si ele lumea pentru mai mult timp nu doar pauza dintre manichiuri :)).
Sper sa va palca , sa incercati si foi acesta flaore si sa intrati pe blogul Dianei.



Reacții:

2 comentarii:

  1. Hihi ma bucur ca ai incercat si tu si chiar au iesit foarte cuteee :x ! Sa le porti cu placere,pup :*

    RăspundețiȘtergere