vineri, 14 decembrie 2012

Model nou

Buna!
Stiu ca nu am postat ceva de mult timp , dar in ultima saptamana nu am avut timp , ba m-am luat cu cititul si nu mai lasam cartea din mana , ba invatam ca sa ma asculte , ba eram prea obosita, ba faceam proiecte  si tot asa ,motive sunt  destule:D.
Azi insa o sa va arat doua modele pe care le-am purtat sapatmana asta :
 -primul este unul simpu ,care spune ceva despre mine:

Sunt Stelista , datorita tatalui meu , eu avem 2-3 ani , nici nu puteam vorbi ca lumea si strgam :”Hai Steaua!!!” sau ”Gol Steaua!” :))
-urmatorul e cu model: 





La mine era iarna ca in povesti, acum e ger de ingheata apele.Pentru acest modele am utilzat : 

Sper sa va palca modelul.


Reacții:

2 comentarii:

  1. AMbele modele sunt frumoase , si culorile sunt bine alese, iar faza cu Steaua chiar ma amuzat:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi :* , ma bucur ca amintirile mele te fac sa zambesti.

    RăspundețiȘtergere