marți, 4 decembrie 2012

Model nou

 Buna, nu am mai avut de foarte mult timp un model simplu pe unghii.Așa ca am facut un french oblic :


Este un model foarte ușor de realizat, aveti nevoie de : un lac transparent, unul alb , unul mov, stikere ,strașuri (pietricele), un lac crem , cam atât cred.
Aplicți un strat de lac transparent , după ce s-a uscat , aplicați lacul crem în 2 staturi.Acum cu o pensula subțire( pensulă de nail art) desenați  o dungă cu alb ,respectiv mov, de pe la jumătatea unghiei(pe verticală) până unde vreți( eu am făcut până la jumătatea de pe orizontală).Dacă nu puteți așa dupa ce lacul crem e uscat  foarte bine lipiți benzi de french sau  scoci  ca să fiți sigure că nu depașiți ,și desenați cu alb si mov, îndepărtați scociul/benzile , lipiti stikerele și pietricelele aplicati lac transparent și c` est fini.
Cred că am facut vreo 20 de poze ca să iasă unele ca lumea să le pot posta deoarece cațelul meu avea chef de joacă și nu prea era de acord  să fac poze, dar după ce i-am făcut una și lui s-a potolit:  



Reacții:

2 comentarii:

  1. Cred ca am voie la scoala cu modelul asta , chair ai talent la facut unghii si o s amai intru sa vad ce faci pe unghiute.Apropo ai un catel foarte simpatic,era bucuros ca lai scos afara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, ma bucur ca iti place .Catelul nu stiu ce avea,eu stau la tara deci el e tot timpul pe afara, si de obicei e foarte cuminte mai ales ca e batran in ziua aia a fost faorte bine dispus.

      Ștergere