miercuri, 5 decembrie 2012

Model de iarna

Dacă intr-un post anterior mă plângeam că nu imi place vremea , se pare că lui Moș Craciun i s-a făcut milă de mine și a început să-și scuture barba.Asta ma inspirat și pe mine sa fac o manechiură  iernatică de fapt două . Destul cu vorba să vă arăt pozele :





La oameni de zăpadă e destul de mult de lucru prima dată dar din a 2 a încercare e mai ușor.
Dacă vreit s ava explic cum se face unul din modele spuneți-mi , acum mă grăbesc să imi pun cizmulițele la ușă ca să știe Moșu unde să vină.Pe sfârșit vă las cu o melodie care chiar dacă mulți de aceiși vârstă cu a mea spun că e veche și demodată, eu o ador și nu e iarnă în care să nu o ascult: 


Nu uitați de ghetuțe.

Reacții:

2 comentarii:

  1. Cata rabdare ai fiinta?E un mdel reusit , toate dar nu vreau sa stiu cati tia luat sa le faci,

    RăspundețiȘtergere
  2. Atunci nu iti zic , la prima replica am imresia ca te cunosc si ca mi-ai mai zis odata la ora de Tic.Ms

    RăspundețiȘtergere