luni, 17 decembrie 2012

Gift nails

Hello!!!
Azi o sa va arat un model nou cu fundite si fulgi de nea (puncte  mai exact).Este un model foarte simplu  :

Pe un fond albastru(Gabrini Multivitamin 335) am facut puncte cu o pensula subtire, cu cat sunt mai dezordonati cu atat arata mai bine, dupa ce s-au uscat am dat cu un sclipici auriu (Leydi 845).
Modelul de pe inelar mi-a venit in minte cand vorbeam cu mama despre cum ii scriam eu Mosului ,cand eram mica (”Draga Mos Craciun te rog sa imi aduci dulciuri, o masina , o papusa ... si un cado”).Acel ”cado” pentru mine era cutia legata cu pamblica pe care o vedeam  pe sub brazi ,la TV.
Pentru model am utilizat : un lac visiniu (Golden Rose 64) , un lac negru, lacul de sclipicios de la Leydi, un   lac auriu si o petricica. Am dat jumatatea superioara a unghiei cu lacul ,visiniu in 2 straturi.Apoi, cu o pensula subtire am facut fundita (am pus un punct in mijloc dupa am facut 2 triunghiuri).Am conturat cu negru si am lipit petricica, la sfarsit am dat cu lac sclipicios doar ceea ce e cu visiniu.  












Reacții:

2 comentarii:

  1. Draga Mos Craciun te rog sa imi aduci un cado ca acum sti ce e aia.Modelul e simplu macar pe asta il pot face si eu.Ai un par superb, e vopsit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, poate pe tine te asculta Mosu.E parul meu natural

      Ștergere