duminică, 30 decembrie 2012

Galaxy trend

Inca din primavara  am vazut la foarte multe fete haine si accesori cu imprimeu galaxy. Se apre ca e unul dintre cele mai noi trenduri in randul tinerilor.Acest imprimeu se regaseste pe haine , genti , bijuterii, papauci , machiajul ochilor si al buzelor( nu vreau sa stiu cat timp iti trebuie la un asa machiaj ) si bineinteles  pe unghii.


Chiar daca sunt destul de incarcate consider ca daca le combini cu ceva simplu  vor arata foarte bine.Inca nu am gasit ceva cu acest imprimeu care sa imi palca , cele pe care le-am vazut in magazine la mine fiind prea colorate mai astept. Cel mai mult imi plac tenisii cu acest imprimeu , dar cum port 42 la picior , gasesc cam greu de incaltat .
Unghiile galaxy , le-am vazut la o tipa din liceu  si prima data am avut impresia ca sunt imprimate pe unghii , dar am aflat cum se face si de mult ma batea gandul sa le incerc si eu  dar tot am amanat.Acum mi le-am facut si eu si culmea e foarte simplu  de facut.

Pentru aceasta manechiura aveti nevoie un lac negru/ albastru inchis, lac alb,  cateva lacuri colorate , un lac cu sclipici si o bucatica de burete.




Pe internet sunt o groaza de tutoriale cum sa realizati o astfel de manichiura.


Ce ziceti , va palce modelul? Ati purta haine, accesori cu acest imprimeu ?









     
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu