marți, 11 decembrie 2012

Cum sa iti faci o oja?

Nu cred ca sunt singura ,careia candva i-a trebuit o anumita nuanta si nu o aveam la indemana.Vara asta am descoperit o metoda cum sa fac singura o nunta de oja si azi v-o zic si voua.Aveti nevoie de:

  • un lac transparent 
  •  un fard de ochi in ce nuanta va trebuie/doriti
  •  o scobitoare 
  • o coala de hartie
Cum procedati  ?
In primul rand trebuie sa spun ca daca vreti oja doar pentru un model nu are rost sa stricati tot fardul asa ca pe cola de hartie puneti cateva picaturi de lac transparent , apoi niste fard de ochi  in nuanta dorita si amestecati cu ajutorul scobitorii.Daca vreti sa aveti oja in sticla acelasi lucru doar ca puneti fardul in sticluta si amestecati.  Cu cat adaugati mai mult fard cu atat culoarea va fi mai intensa, daca aplicati base si top coat se comporta ca o oja normala, fara nu stiu ca nu am incercat :d.
In acest video explica mult mai bine si e o metoda mai practica cu conul de hartie , si eu am dat peste video acum , cand il cautam pe cel care il vazusem eu in vara: 


Sper sa va placa ideea.
Reacții:

4 comentarii:

  1. Da, cunosc metoda,nu am incercat-o, dar parca mi-ar fi mila de fard:)),mai bine merg si cumpar o oja:)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-ar fi mila de fard daca ar fi unul pe care las folosi.Eu am incercat metoda cu o culoare galbena care nu avem cum sa o pun pe ochi.

      Ștergere
  2. O sa incerc si eu chestia asta . dar se poate face doar cu fard de ochii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am incercat cu un fard de ochi , dar am intele ca se poate face si cu pudra sau orice altceva machiaj sub forma de pulbere

      Ștergere