duminică, 9 decembrie 2012

Ceva super simplu

Zilele astea am avut niste activitati care nu mi-au permis sa imi fac modele pe unghii.Dar fiindca nu sunt obisnuita cu ele nefacute le-am dat cu o oja roz foarte putin sidefata de la Leydi ,nr. 740.




E oja draguta, acopera bine si dintr-un strat ,dar culoare e foarte pala ,iar din 2 straturi culoare e mult mai frumoasa se observa dar nu sare in ochi.Eu ma impac foarte bine cu ojele de la Leidy , ador densitatea ojei , pensula , gama de culori si pretul , la mine o oja e 2,50 Ron.
Cred ca o sa continui cu modele de iarna avand in vedere ca la mine chiar a venit iarna :
Poza e facuta prin geam ,ca e foarte frig si nu am iesit afara, stratul asta sa depus peste naoapte , si ninge incontinuu .
Acum va las cu o melodie care se potriveste manusa perioadei :



Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu