joi, 20 decembrie 2012

Braduti pe unghii

M-am gandit astazi, ca daca tot vine apocalipsa maine, sa mai postez ceva:D. Azi va arat un model cu badruti  si  in dungi:

Ma-m gandit la modelul cu braduti dimineta, cand eram la scoala si ma uitam la bradutul nostru :

Pe blogul Catalinei gasiti un model super simplu  si explicat  cu badruti, chair daca e simplu mie nu imi iese ca lumea O_o , asa ca eu am facut 3 triunghiuri .Modelul cu dungi la-m vazut la foarte multe fete si pe internet  modelul o sa-l gasiti cu verde rosu si auriu, in loc de auriu( care la mine nu exista decat in sticlute de nail art la 10 lei , si eu una nu dau asa de mult pe o oja pentru model) eu am folosit un argintiu.

Reacții:

2 comentarii:

  1. Deci tu poti sa faci pe unghii cate in luna si in stele si nu poti sa faci badruti Catalinei:))?Modelul imi palce , si inc a o intrebare si nu vreau sa par inganfata la voi in scoala nu exista electricitate?cred ca arata mai bine bradutul pe lumina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, si uite ca da acei braduti nu imi ies ca lumea si nu e prima incercare .La noi exista electricitate dar suntem eonomii :))Nu, poza e facuta dimineata pe la 7:30 sunt multi navetisti si nu avem cu ce sa ajungem mai tarziu si la timp si ne continuam somnul la scoala pana vine profu.

      Ștergere