joi, 29 noiembrie 2012

Sponge Nails

Un model care e foarte simplu (de la a 2-a /a 3-a încercare ) și de mare impact este : sponge nails sau ombre nails.L-am mai încercat în vară dar nu a ieșit cum am vrut, așa că nu a stat mai mult de 10 minute pe unghiile mele atunci.Acum la-m reîncercat și a ieșit foarte bine , asta ma făcut să mai fac un model ombre.Așa au arătat unghiile mele:
Acest model  mie îmi aduce aminte de vară, răsărit și apus la mare 8->.
Cum ziceam acest model mi-a plăcut extrem de mult așa ca am făcut  și ombre nail :


Pentru ca acest model să iasă ca lumea trebuie  neaparăt sa aveți o bază(să pictați unghia înainte) , pe lângă base coat, eu am utilizat alb la un model iar la celălalt un crem.
Reacții:

2 comentarii:

  1. Sunt modele dragute, dar ce tia luat mai mult sa le faci sau sa stergi de pe langa unghii ?

    RăspundețiȘtergere
  2. La primul e sa sterg de pe langa unghii, se vede in ultima poza cate betisoare am folosit.Multumesc acum am invatat cum s anu mai dau pe langa unghii asa de mult.

    RăspundețiȘtergere