luni, 26 noiembrie 2012

HELLO!!!:)

        După ce mai mulți mi-au zis că ar trebui să îmi fac un blog sau un site unde să public modele mele de unghii , după ce m-au bătut la cap cam 2 ani de zile să le public pe net, am decis însfârșit să îi ascult.So, voi posta modele mele de manichiură și cred ca si alte chesti despre mine dar asta voi mai vedea.Această atracție pentru făcutul unghiilor a început prin clasa a VII-a, cand doamna mea dirigintă avea niste rotițe sărite, și din toată școala  noi eram cei care nu aveau voie cu unghiile făcute , machiaite, cu părul desprins, cu unghiile lungi ( trebuiau tăiate din carne) ,cu tocuri ,cu bijuteri, cu fuste (decât dacă erau până in pământ) , cu blugi rupți ... lista ar putea continua mult si bine, iar baieților le era interzis să poarte părul lung , bijuteri, bluze colorate și  trebuiau sa vină la costum :|.La început am suportat-o zicând că e o perioadă trecatoare, da' de unde?, dar dintr-a VIII-a am inceput să venim  normal, și eu findcă nu eram fană a machiajului, am inceput sa imi fac chesti pe unghii.La început arătau groaznic , dar în timp ma-m perfecționat și sunt unele modele care ,chiar arată foarte bine. 
    Așa a inceput pasiunea mea pentru unghii.:* 

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu