marți, 27 noiembrie 2012

French .



       Așa cum am zis o să postez modele mele de manichiura.Încă nu am băgat pe calculator pozele cu modele mai noi ,așa că o să postez câteva mai vechi, care au supravețuit după  ce  mi-am reinstalat windows-ul, fiindcă erau în folderul cu muzică.


  Acest model este unul foarte simplu de realizat și arată foarte bine atât pe unghi patrate cât si pe cele rotunde  iar lungime nu este o problemă pentru realizarea modelului.Pentru dungile cu alb eu am utilizat o pensulă de la oja pentru model , dar poate fi făcut cu o scobitoare.


     Poza este cam neclară, este un french cu flori albastre și roz , realizate cu un ac cu gămălie înfipt în guma(radiera) unui creion
, punctele care reprezintă petalele florilor pot fi făcute de asemenea cu un ac de păr, vârful unui creion și multe alte chestii pe care le avem în casă.În mijloc am pus o pietricică transparenta.
P.S : Ca să arate culaorea uniform , aplicați un lac transparent /base coat, dupa care aplicați oja colorată în 2 straturi subțiri iar la final (după ce ați făcut și modelul) aplicați din nou lac transparent/ top coat.                                                                                      
Reacții:

2 comentarii:

  1. Sun tmodele simple si feminine. . primul il iubesc. De unde ai pietricelele se gasescin comert si cum se lipesc?

    RăspundețiȘtergere
  2. Se gasesc si in comert, sunt diferite marimi ,am vazut la Avon ceva, eu pe ale mele le am de pe o bluza care sa decolorat si nu o mai pot purta.De pipit daci cu lac transparent si pui imediat petricica , eu mai dau un strat dupa aia si nu am probleme.

    RăspundețiȘtergere