marți, 27 noiembrie 2012

Modele manichiura

  Deci, continuarea la ”French”  , modele pe care le public aici sunt unele pe care le-am avut și care au avut norocul ca pozele lor să fie rătacite prin muzică ca să poată fi postate aici.
  Să nu mai lungim vorba : 

  • French verde și cu model negru realizat cu pensula din oja  de model .
  • Manechiură roșie cu model alb în ”Y” .
  • Manechiură cu ojă magnetică( pe inelar și degetul mare) și fundiță ros cu contur negru  pe un fond bej (jos) si albastru (sus).
  • Converse nails cu albastru și roz , alb pentru tips și șireturi  .

  • Model  în carouri cu roz si mov, alb pentru linii și argintiu la limita dintre roz/mov și cealaltă parte a unghiei. 
  • Model spirală ( roz , turcoaz, negru și bej) și  pe un french oblic (turcoaz) o floare albă cu negru pe margini (pentru evidențiere) și o pietricică în mijloc.
  • Minnie Mouse , am vazut modelul acesta pe blogul Cătălinei , la început parea extrem de greu ,dar s-a dovedit a fi un model chiar simplu.
  • Halloween!!! În prima zi ,adică pe 31 octombrie, la școală am avut primul model iar în ziua următoare modelul din a doua poza mare.Celelalte modele au fost făcute sambătă , deoarece nu mă puteam hotărî și nici nu știam dacă le pot face ca lumea pe unghiile de la dreapta. 





  • Cum sunt obsedată de muzică  am facut note muzicale  cu alb si negru pe un fond turcoaz.
  • Ultimul model pe care il mai am salvat : Linkin Park Nails .Datorită fratelui meu ,chitarii lui enervante : |și a verișoarei mele ,Linkin Park  se află acum în topul trupelor mele preferate.Prima oara mi-am facut modelul acesta deorece am pierdut un pariu( poza cu fond albastru metalizat și cu logo-ul pe alb).Înainte de balul bobocilor ,de anul acesta ,eram în pană de idei și insprația mi-a venit ascultând    o melodie pe care eu o ador.

Cam atâtea modele au mai rămas în memoria calculatorului meu .










Reacții:

4 comentarii:

  1. Buna!
    Modelul cu Minnie e foarte dragut si cel cu note muzicale este deasemena foare frumos si reusit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cause I'm only a crack in this castle of ..na na . mia ramas melodia in cap :D,Sunt model foarte reusite ar fi dragut daca ai posta tutoriale cum se fac, sau macar sa explici la cel cu minni si cel cu linkin park si restul ,

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mia creat dependenta melodia aia.Multumesc , o sa incerc sa le explic mai incolo.

    RăspundețiȘtergere